[:gl]

A XVI edición do Festival SonRías Baixas, que encherá de novo Bueu de festivaleiros os días 2, 3 e 4 de agosto de 2018, suma sete novas bandas ao seu cartel. Os rockeiros Berri Txarrak chegarán a Bueu precedidos polo espectacular concerto que ofreceron no BEC ante máis de 10.000 persoas. 40 temas, tanto clásicos e inéditos como do seu último disco, dous cambios de escenario e un público entregado á banda máis aclamada do rock basco das últimas décadas. Todo un referente da música en euskera, reivindicativos e loitadores como tamén o son os Gatillazo, cos que Evaristo Páramos mantén máis vivo ca nunca o espírito de La Polla Records: cancións libertarias e cheas de humor, como armas coas que disparar contra a inxustiza e a estupidez.

O SonRías Baixas completa a exitosa fórmula de directos potentes e enerxéticos, reivindicativos e divertidos, coa que cada verán conquista a miles de festivaleiros de todo o Estado coa música festiva de Muchachito, que virá a Bueu acompañado pola súa banda habitual para ofrecer ao público do festival a súa particular mestura de rumba, rock, swing, funk, entusiasmo e alegría, e cos Che Sudaka, que funden o folclore latinoamericano cos ritmos xamaicanos e a actitude punk, nunha potente música de baile para encender conciencias. Completan a aposta do festival polas bandas emerxentes a canción de autor urbana e mestiza de Muerdo, o rap e a electrónica en euskera de Revolta Permanent e o ska valenciano de Assekes, recordándonos que o público do certame sempre marcha de volta cunha nova descuberta musical.

Estas sete bandas súmanse ás xa anunciadas anteriormente pola organización: a big band valenciana La Raíz, que acaba de gravar un DVD en direto e chega precedida dun enorme éxito de público; Desakato, que ven de gañar o Premio ao Mellor Directo de España e Portugal nos Iberian Festival Awards; Sara Hebe, Terbutalina e The Skarnivals. As entradas están á venda na web sonriasbaixas.info cun prezo especial e limitado de 35 € máis gastos os tres días de concertos, acampada incluída. [:es]

La XVI edición del Festival SonRías Baixas, que llenará de nuevo Bueu de festivaleros los días 2, 3 y 4 de agosto de 2018, suma siete nuevas bandas a su cartel. Los rockeros Berri Txarrak llegarán a Bueu precedidos por el espectacular concierto que ofrecieron en el BEC ante más de 10.000 personas. 40 temas, tanto clásicos e inéditos como de su último disco, dos cambios de escenario y un público entregado a la banda más aclamada del rock vasco de las últimas décadas. Todo un referente de la música en euskera, reivindicativos y luchadores como también lo son los Gatillazo, con los que Evaristo Páramos mantiene más vivo que nunca el espíritu de La Polla Records: canciones libertarias y llenas de humor, como armas con las que disparar contra la injusticia y la estupidez.

El SonRías Baixas completa la exitosa fórmula de directos potentes y energéticos, reivindicativos y divertidos, con la que cada verano conquista a miles de festivaleros de todo el Estado con la música festiva de Muchachito, que vendrá a Bueu acompañado por su banda habitual para ofrecer al público del festival su particular mezcla de rumba, rock, swing, funk, entusiasmo y alegría, y con los Che Sudaka, que funden el folclore latinoamericano con los ritmos jamaicanos y la actitud punk, en una potente música de baile para encender conciencias. Completan la apuesta del festival por las bandas emergentes la canción de autor urbana y mestiza de Muerdo, el rap y la electrónica en euskera de Revolta Permanent y el ska valenciano de Assekes, recordándonos que el público del certamen siempre se marcha de vuelta con un nuevo descubrimiento musical.

Estas siete bandas se suman a las ya anunciadas anteriormente por la organización: la big band valenciana La Raíz, que acaba de grabar un DVD en direto y llega precedida de un enorme éxito de público; Desakato, que acaba de ganar el Premio al Mejor Directo de España y Portugal en los Iberian Festival Awards; Sara Hebe, Terbutalina y The Skarnivals. Las entradas están a la venta en la web sonriasbaixas.info con un precio especial y limitado de 35 euros más gastos los tres días de conciertos, acampada incluida. [:]